«Пульс» бізнесу: як платформа покращує якість взаємодії з державою

“Пульс” –  це онлайн-платформа для збору вiдгукiв вiд бiзнесу щодо взаємодiї з державними органами. Головна мета програми – створити єдиний цифровий iнструмент для прозорих вiдносин мiж державою та пiдприємцями, сприяючи покращенню якостi державних послуг.

Як працює «Пульс»

Кожен пiдприємець може оцiнити послуги, якi надають державнi органи. На етапi бета-тестування доступна можливiсть оцiнити роботу 22 держустанов, iз перспективою поступового збiльшення їх кількості. «Цей iнструмент дозволяє побачити об’єктивну картину якостi держпослуг та оперативно реагувати на проблеми. Якщо пiдприємець, наприклад, незадоволений послугами в податковiй чи ЦНАПi, вiн може залишити вiдгук на платформi «Пульс». Заявку буде взято в роботу для виправлення проблеми, а пiдприємець отримає вiдповiдь через онлайн-кабiнет. Також можна залишати позитивнi вiдгуки, сприяючи масштабуванню ефективних практик», – зазначила Юлiя Свириденко, Перша вiцепрем’єр-мiнiстерка-Мiнiстерка економiки України.

Складовi платформи

1. Дашборд

Це iнформацiйна панель з ключовими показниками, яка допомагає приймати управлiнськi рiшення. Вона дозволяє оцiнити стан задоволеностi державними послугами в зручному форматi. Дашборди з оцiнками та динамiкою звернень доступнi для громадськостi.

2. Iнформацiйне вiкно

Це простiр для надання вiдгукiв про взаємодiю з державними органами. Для цього пiдприємець авторизується через електронний пiдпис, банк ID або Дiя.Пiдпис i заповнює одну з форм оцiнки державних послуг:

  • Коротка форма: включає базовi критерiї, наприклад, умови ведення бiзнесу, законнiсть перевiрок тощо. Данi використовуються для аналiзу та визначення ключових проблем.
  • Довга форма: дозволяє детально описати проблему та зазначити орган або осiб, якi перешкоджали пiдприємницькiй дiяльностi. Такi звернення обробляються або Урядовим контактним центром, або Радою бiзнес-омбудсмена в складних випадках.

3. Особистий кабiнет

Пiдприємцi можуть вiдстежувати статус розгляду своїх заявок онлайн – вiд моменту їх подання до отримання вiдповiдi. Пiсля отримання результату є можливiсть оцiнити процес роботи за шкалою вiд 1 до 10.

Плани розвитку

«Пульс» планують iнтегрувати до бiльшостi державних послуг, щоб забезпечити миттєву оцiнку якостi сервiсiв. У майбутньому данi платформи стануть основою для формування  Entrepreneur Satisfaction Score (Індекс задоволеностi пiдприємцiв).

Реалiзацiя

Платформа «Пульс» розроблена Мiнекономiки в спiвпрацi з Радою бiзнес-омбудсмена, за пiдтримки Мiнцифри та мiжнародних партнерiв (USAID i UK Dev). Також до реалiзацiї долученi Команда пiдтримки реформ Мiнекономiки й Урядовий контактний центр. Проєкт є частиною iнiцiативи «Зроблено в Українi», започаткованої Президентом Володимиром Зеленським.

Related Post

Додаткові відпустки надаються і в період воєнного стану

Працівник, котрий уклав трудовий договір, має право, незалежно від того, чи скористався він основною щорічною відпусткою, оформити й додаткову. Це

Заробітна плата медичних працівників

Постанова Кабінету Міністрів України від 13 січня 2023 року «Деякі питання оплати праці працівників державних та комунальних закладів охорони здоров’я»

Українці єдині як ніколи!

На початку 2022 року, незважаючи на різні застереження, ми не вірили, що росія розпочне велику війну. Тоді, для консолідації суспільства