Підбиті підсумки чергової інформаційної кампанії з державного ринкового нагляду

Держпраці завершила проведення інформкампанії, метою якої було підвищення обізнаності користувачів, а також виробників, імпортерів і розповсюджувачів про вимоги надання на ринку продукції, що підпадає під дію Технічного регламенту засобів індивідуального захисту та Технічного регламенту ліфтів та компонентів безпеки для ліфтів.

Так, з червня по липень 2023 року інспектори з ринкового нагляду відвідали та проконсультували понад 1000 суб’єктів господарювання, провели 70 нарад і засідань круглих столів, поширили більш ніж 1200 інформаційних брошур і бюлетенів, розмістили понад 1100 тематичних публікацій. Під час консультацій були ідентифіковані понад 900 одиниць продукції, яка мала ознаки невідповідності встановленим вимогам. Власникам такої продукції інспектори надали рекомендації щодо ефективних способів її упорядкування, відповідно до положень Технічних регламентів.

Робота щодо проведення аналогічних інформаційних кампаній стосовно інших видів продукції в межах компетенції Держпраці триває.           

Related Post

Працівникам ринку – про переваги задекларованої праці

Закон забороняє працювати більш ніж 40 годин на тиждень. Якщо працівникові менше 18 років, його робочий тиждень іще менший −

Запитання – відповідь

Які документи підтверджують факт неможливості виконання працівником роботи за станом здоров’я? Відповідно до Порядку розірвання трудового договору з ініціативи роботодавця

Вимушеним переселенцям із Бердянська – про небезпеку примусової праці

Інформаційно-ресурсний центр на базі одного з запорізьких театрів створений для вимушених переселенців із Бердянського району, котрі щодня отримують там юридичні,