Головна

Графік прийому

Керівництво Контакти

 

Рубрика про управління

 

Надання публічної інформації
 

Для оформлення інформаційного запиту

Для ЗМІ
усно: телефон (061) 222-75-26
письмово: м. Запоріжжя, вул. Північне шосе 25, Головне управління Держпраці у Запорізькій області (на конверті вказувати "Публічна інформація");
 

відповідальна особа - Дарна Катерина Романівна
електронна пошта: ekaterina_darnaya@ukr.net

Для громадян, громадських організацій та юридичних осіб

усно: телефон (061) 222-75-10
                       (061) 222-75-11

письмово:  м. Запоріжжя, вул. Північне шосе 25, Головне управління Держпраці у Запорізькій області (на конверті вказувати "Публічна інформація");
 

відповідальна особа – Кохановська Оксана Ігорівна

факс: (061) 222-75-24

Форми для подання інформаційного запиту у письмовому вигляді:
- Від фізичної особи;
- Від юридичної особи;
Від об’єднань громадян, що не мають статусу юридичної особи


Порядок складення та подання запитів на інформацію

1. Запит на інформацію подається фізичною або юридичною особою, об'єднанням громадян без статусу юридичної особи розпоряднику інформації в усній чи письмовій формі під час особистого прийому або шляхом надсилання поштою, електронною поштою, телефаксом або по телефону.
2. Запит на інформацію подається у довільній формі.
3. Запит на інформацію повинен містити:
- прізвище, ім'я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу, адресу електронної пошти або номер засобу зв'язку (якщо такий є);
- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
- підпис і дату (за умови подання письмового запиту).
4. Для подання письмового запиту запитувач може використати форму, яку надає розпорядник інформації або яка розміщується на офіційному веб-сайті розпорядника.
5. Запит на інформацію може бути подано особисто посадовій особі, яка відповідальна у Держгірпромнагляді за забезпечення доступу до публічної інформації, якою володіє розпорядник інформації, в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку.
6. Під час подання запиту на інформацію запитувач зазначає зручну для нього форму отримання інформації.
7. Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем, протягом п’яти робочих днів з дня надходження запиту.
8. У разі коли з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його оформлює особисто посадовій особі, яка відповідальна у Держгірпромнагляді за забезпечення доступу до публічної інформації, якою володіє розпорядник інформації, із зазначенням прізвища, ім'я, по батькові, контактного телефону в запиті, та надає копію запиту особі, яка його подала.
9. На вимогу запитувача на першому аркуші копії запиту проставляється відбиток штампа із зазначенням найменування розпорядника інформації, дати надходження та вхідного номера запиту. Така копія повертається запитувачу.
10. Інформація на запит надається безоплатно.


Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності

Згідно з Законом "Про доступ до публічної інформації", відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.
Відповідно до статті 23 Закону "Про доступ до публічної інформації", рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.


Строки надання відповіді на інформаційний запит

Відповідно до вимог Закон України «Про доступ до публічної інформації» розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.

Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтованим.
У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
 

 

 

День охорони праці

Положення
Планування
Завдання
Вакансії
Звітність
Діяльність управління
Ринковий нагляд
Громадська рада
Наглядова діяльність
Консультації з громадськістю Користування газом
Звернення громадян
Доступ до публічної інформації
Запобігання корупції
Телефони довіри
Довідкова інформація
Адміністративні послуги
Методична допомога інспектору
Нормативна база
Прес-служба Фотоархів
Новини
Нещасні випадки
Статті
Посилання
Охорона праці очима дітей
 

Кращий державний службовець

 

Журнал "Охорона праці"

 

Журнал "Технополіс"